ANNA MUUTOKSELLE MAHDOLLISUUS – KOKEILE JOTAIN UUTTA

Alku -valmennus saatu blogin kautta.

Suutarin lapselta puuttuu kengät. Tässä on mun uusi alku. Pyrin raportoimaan viikottain edistymistäni Alku-valmennuksen parissa. Alku on tehokas nettivalmennus painonhallintaan ja hyvinvointiin. Se sisältää kattavat opit ravitsemukseen sekä ruokavalioon, reseptejä ja myös motivaatio- ja muutostehtäviä. Alku -ruuat on gluteenittomia ja maidottomia. Edellä mainittujen tuotteiden poisjättäminen vähän jännittää, mutta pistetään kokeiluun. 

anna muutokselle mahdollisuus

PARI VIIKKOA ALKUA TAKANA

Olen nyt pari viikkoa syönyt alkumaisesti. Tähän on osunut jo yhdet bileet, pari suklaamunaa ja ties mitä. Pää ei ole kuitenkaan hajonnut. Mä en ehkä osaa enää laihduttaa? Vaa’alla en ole käynyt ensimmäisen viikon jälkeen. Se mitä olen parin viikon aikana oppinut, että mä en kuole jos en saa leipää ja juustoa. 🙂 Olo on energinen ja salille olen oikein raivannut aikaa. Aikaisemmin menin sinne vasta, kun kaikki muut asiat oli tehty. Eli en mennyt ollenkaan.

Vetämätön ja turvonnut olo alkoi kyllästyttää. Jotenkin olin kuitenkin avuton itseni kanssa. Oli pakko niellä ylpeys ja antaa muutokselle mahdollisuus kokeilemalla jotain ihan uutta. Munhan pitäisi ammattilaisena tietää ja osata paremmin. Tässä työssä, kun auttaa kaikkia muita, jää itse helposti unholaan. Ei jää energiaa pitää huolta siitä tärkeimmästä eli itsestä.

anna muutokselle mahdollisuus

anna muutokselle mahdollisuus

ANNA MUUTOKSELLE MAHDOLLISUUS

Paras juttu, mikä Alku -valmennuksessa toistuu, on armollisuus. Valmennuksen mukaan riittää, että syö pääsääntöisesti ohjeen mukaan. Herkuttelu ei ole retkahtamista vaan normaalia elämää. Toinen juttu, mikä pisti silmään on lause:”Jos teet samalla tavalla kuin ennenkin, päädyt samaan tilanteeseen kuin aina ennenkin. Kokeile jotain uutta!” Tämä kolahti. Mikään ei muutu, ellet muutu. Muutokselle pitää antaa mahdollisuus. Täytyy kokeilla jotain uutta. Voi olla, että kokeilu menee mönkään, mutta ota se riski.

anna muutokselle mahdollisuus

Yritän itse selviytyä pääsiäisestä ilman sen kummempia övereitä. Eilen myöhäinen lounas sushibuffassa. Ilta jatkui raakasuklaalla + jälkkärillä, joka noudatti alku- valmennuksen ohjeistusta. Raaka-aineita kyseiseen ”kakkuun” tarvitset: Avokadoa, banaania, maapähkinävoita, hunajaa, suolaa, pähkinöitä, tummaa kaakaojauhetta, mustikoita ja mansikoita.

Parasta pääsiäistä just sulle!

♥️:lla Noora

Käy tykkäämässä ShapeUpin Facebook-sivuista, niin saat tiedon uusista blogipostauksista. Facebookissa jaan myös vinkkejä liittyen hyvinvointiin. Löydät minut nykyään myös Instagramista. Siellä pääset seurailemaan personal trainerin arkea kuvien muodossa. Pistä seurantaan!

FitFashion

FitFashion on Suomen suurin ja paras aktiivisen elämäntyylin blogiyhteisö. Bloggaajien elämänmakuisista tositarinoista löydät motivaatiota ja ideoita arkeesi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta