RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI (VIDEO)

RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI   RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI

Kaipaatko simppeliä, tehokasta ja ilmaista tapaa saada rasva tirisemään kropasta? Porrastreeni it is! Esittelen teille kuuden liikkeen rasvaa polttavan porrastreeni -setin, jossa sykkeet kohoaa varmasti ja saat jalat tärisemään. Ennen kuin hyppäät portaisiin, kannattaa suorittaa kunnon alkulämmittelyt. Suosittelen myös ensikertalaisille, että ottaa ensimmäiset kerrat iisisti. Pelkkä portaiden kävely ylös-alas on tehokasta ja antaa boostia aineenvaihdunnalle.

Konkareille tämä voi olla kiva extra juoksulenkin päälle. Portaissa en suosittele hinkuttumaan tuntitolkulla, koska väsyneenä homma saattaa muuttua vaaralliseksi. Varsinkin jos tavoitteena on hyppiä portaita. Napakka puolituntinen riittää. Jos portaiden kipuamisen jälkeen kaipaat vielä liikettä, voit vetää lopuksi punnerruksia, dippejä ja vatsoja.

RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI

RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI

Luisteluhypyt

Hyppää toisella jalalla sivuviistoon joko yksi tai kaksi porrasta ylöspäin. Toista toisella jalalla ja etene näin ylöspäin. Varpaiden ja polvien tulisi osoittaa samaan suuntaan.

Askelkyykyt ylös

Astu toisella jalalla ylemmälle portaalle ja tee samalla vähän kuin askelkyykky. Seuraavaksi taaimmaisena ollut jalka astuu ylöspäin. Jalat eivät ole peräkkäin, vaan voit lähteä liikkeelle lantion levyisestä haara-asennosta. Pidä jalat koko ajan samalla etäisyydellä kuin olisit peruskyykkyä tehdessä.

Juosten joka portaalle

Juokse astuen jokaiselle portaalle. Etene niin nopeilla jaloilla kuin kykenet.

Juosten joka toiselle portaalle

Sama logiikka kuin edellisessä, mutta nyt tarvitsee hieman jo ponnistaa. Juokse aina astuen toiselle tai kolmos portaalle (riippuen portaiden etäisyydestä tai ponnistuvoimastasi) eli 1-2 porrasta jää aina askellusten väliin.

Sivulaukat ylöspäin

Lähde laukkaamaan toinen kylki edellä portaita ylöspäin. Hyppää aina kyykyn kautta, polvet joustavat koko ajan. Voit vaihtaa puolivälissä portaita puolen eli alat laukkaamaan toinen kylki edellä.

Tasajalkahypyt kyykyllä

Hyppää pienen kyykyn kautta seuraavalle tai sitä seuraavalle portaalle kyykkyyn. Suorista vartalo ja toista. Muista tähdätä koko jalkapohjalla portaalle, ettei lipsahda.

RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI -VIDEO

Näillä liikkeillä saat varmasti kunnon tärinän päälle ja rasvan palamaan! Ei muuta kuin kokeilemaan!

Super-sunnuntaita!

Noora

RASVAA POLTTAVA PORRASTREENIKäy tykkäämässä ShapeUpin Facebook-sivuista, niin saat tiedon uusista blogipostauksista. Facebookissa jaan myös vinkkejä liittyen hyvinvointiin. Löydät minut myös Instagramista. Siellä pääset seurailemaan personal trainerin arkea kuvien muodossa. Pistä seurantaan!

FitFashion

FitFashion on Suomen suurin ja paras aktiivisen elämäntyylin blogiyhteisö. Bloggaajien elämänmakuisista tositarinoista löydät motivaatiota ja ideoita arkeesi.

Yksi vastaus artikkeliin “RASVAA POLTTAVA PORRASTREENI (VIDEO)”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta