NÄIN INNOSTUT TAAS LIIKUNNASTA!

näin innostut taas liikunnastanäin innostut taas liikunnastaMenikö kesälomat pelkästään löhötessä? Lupasitko itsellesi, että lomalla liikutaan sitten joka päivä, jottei syksyllä työvaatteet kinnaa. Ja tässä sitä taas ollaan. Kesäkiloja tuli lupauksista huolimatta ja olo on vähintääkin turvonnut ja väsähtänyt. Itsensä sättiminen on kuitenkin turhaa, koska aina on mahdollisuus aloittaa uudelleen. Tärkeintä on kuitenkin aloittaa.

NÄIN INNOSTUT TAAS LIIKUNNASTA PAUSSIN JÄLKEEN

Pitkän tauon jälkeen voi tuntua mahdottomalta aloittaa jälleen liikkuminen. Älä jää kuitenkaan odottelemaan sitä kuuluisaa jumppakärpäsen puraisua. Sitä puraisua saa kyllä odotella. Joskus täytyy vain pakottaa itsensä liikkeelle. Ensimmäinen kerta on usein se pahin, sitten helpottaa. Eikä pakottaminen tarkoita tässä tapauksessa sitä, että neuvoisin sinua varaamaan kaikkein kovimman jumppatunnin tai tekemään Tomi Kokon Burner 400 -haasteen. Ei. Startti voi olla puolen tunnin kävelylenkki ja venyttelyt päälle. Se voi olla kevyt kiertoharjoittelu olohuoneessa. Pääasia, että loman aikana valtavaksi kasvanut kynnys ylitetään ja liikuntatuokiosta jäisi vielä positiivinen mieli. Näin liikunnasta tulee helpommin rutiini ja vieläpä miellyttävä sellainen.

näin innostut taas liikunnastanäin innostut taas liikunnastanäin innostut taas liikunnastaYSTÄVÄN KANSSA LIIKKEELLE

Onni on liikunnallinen ystävä. Jumppakaveri vetää sinut ylös sohvalta, silloin kun tekisi mieli jäädä makoilemaan. Hyvä ystävä tsemppaa, mutta ei päästä sinua treeneissä liian helpolla. Yhteislenkillä hoituu myös päivän kuumimmat juorut samalla, joten se on todellista multitaskingia. Treenejä ei jätä niin helpolla välistä, kun on sopinut treffit jonkun kanssa. Kilpailuhenkiset kaverukset voivat kehitellä omia pikku sporttikilpailuja. Kumpi jaksaa tehdä enemmän burpeita tai juosta kovempaa mäen ylös?

INNOSTU LIIKKUMISESTA-  RYHMÄSSÄ

Ryhmässä on voimaa sanotaan. Ja tottahan se on. Ryhmässä on aina sellainen positiivinen paine. On olemassa ryhmäliikuntaa sekä henkilökohtaisemmalla otteella toteutettuja pienryhmävalmennuksia. Ryhmätreeneissä on sosiaalisuuden lisäksi myös taloudellinen etu. Pienryhmissä saat lähes yksilövalmennusta vastaavaa ohjeistusta edullisempaan hintaan. Kivalla porukalla on mukava treenata, kaikki tsemppaavat toisiaan kovempiin suorituksiin. Treeniryhmästä saattaa löytyä myös samanhenkisiä ystäviä eli jos vielä ei ole sitä omaa lenkkikaveria, niin se voi löytyä treeniryhmästä!

Jos kaipaat positiivista ryhmäpainetta, innostavia ja monipuolisia ryhmätreenejä raittiissa ilmassa, niin käy osallistumassa huippu ARVONTAAN. 4.9 eli ensi viikon maanantaina starttaa minun ja kollegani Miikun syyskausi, johon kuuluu treenien lisäksi myös suljettu facebook-ryhmä sekä treeniohjelmat kotiin + salille. Yhteistreenit ovat kahdesti viikossa, maanantaisin sekä torstaisin klo.18-19. Maanantain treenit vedän minä ja torstaina puikoissa on Miikku.

Arvomme 31.8. sinulle ja ystävällesi kahden viikon treenioikeuden kyseiseen valmennukseen. Arvontaan osallistut täältä

näin innostut taas liikunnastanäin innostut taas liikunnasta

Ihanaa keskiviikkoa!

Noora

Kuvat on otettu 26.8 minun, Miikun ja Delightin järjestämästä ilmaistreeni-tapahtumasta. Huippumeininki, niin kuin kuvista varmaan välittyy. 🙂

Käy tykkäämässä ShapeUpin facebook-sivuista, niin saat tiedon uusista blogipostauksista. Facebookissa jaan myös vinkkejä liittyen hyvinvointiin. Löydät minut myös Instagramista. Siellä pääset seurailemaan personal trainerin arkea kuvien muodossa. Pistä seurantaan!

FitFashion

FitFashion on Suomen suurin ja paras aktiivisen elämäntyylin blogiyhteisö. Bloggaajien elämänmakuisista tositarinoista löydät motivaatiota ja ideoita arkeesi.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta